پ ن پ

...
پ ن پ
ن : من ت : شنبه 14 تير 1393 ز : 22:36 | +
دارم کرکره مغازه رو می کشم پایین

یارو می گه : داری میبندی ؟

پ نه پ گرمم شده دارم با کرکره خودم رو باد میزنمخنده



✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ 



به دوستم می گم : فن رو چرا روی سی پی یو نذاشتی می سوزه ها

می گه : یعنی باید بذارم ؟

میگم : پ نه پ چه کاریه این همه هزینه کنی 

هر ده دقه یه بار سه چار بار فوتش کنی حله...
خنده


✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ 





سوار ماشین بودیم یه موتور با سرعت دویست تا از کنارمون عبور کرده

رفیقم داشت با موبایلش ور می رفت ندیدش

می گه : این چی بود رفت موتور سنگین بود؟

گفتم : پ نه پ میگ میگ بود...خنده



✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ 



به دختره میگم دوستت دارم میگه جدی میگی ؟ 

میگم پ ن پ خواستم یه خورده به خودت امید وار بشی که هنوزم امیدی هست !


خنده
✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ 



سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟

عروس: پـَـ نـَـ پـَـ متهمی !


خنده

✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ 



کلاغ دوساعت داره قار قار میکنه...

بعد رفیقم میپرسه کلاغه ؟؟؟

گفتم : پ` ن` پ` قناریه داره متال مى خونهخنده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلاغ, رفیق, قناری, متال, عقد, سفره عقد, عروس, دختر, ماشین وموتور, موبایل, فن, سی پی یو, کرکره, مغازه, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mahlove
This Template By Theme-Designer.Com