جوک و اس ام اس

...
جوک و اس ام اس
ن : من ت : یک شنبه 15 تير 1393 ز : 17:24 | +

 من اگه فامیلیم نیا بود اسم بچمو میزاشتم
وِلکام تو دِ هُتل کَلیفُر
اصن من اولش یه گوله خلاقیت بودم بعدش دست و پا در آوردم !   :D
.

.

.
حسینی بای یه داداش داره به اسم اَرِنجمِنت بای !  :|

.

.

.
دخترهای خوب مثل سیب روی درخت هستن
بهترین ها در بالاترین نقطه درخت قرار دارند
به دست آوردنشان ماشین شاسی بلند میخواد ، کار هر کسی نیست که !   :|

.

.

.
قبل از اینکه ناخناتونو بگیرید ، خودتون رو خوب بخارونید !
بعد بگید من شمارو دوست ندارم ، واقعا دیگه چه اطلاعاتی میخواید ؟  :|

 
 
 
 

.
خوب شد بازیه Pou اومد توی گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن ، قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن :))
.

.

.
قوانین رانندگی در ایران :
اول نیسان میره ، بعد من ، بعد هرکی تونست !   :|

.

.

.
یکی از معضلات زندگیم اینه که به مادرم ثابت کنم من با سوپ سیر نمیشـم
سوپ فقط یه تفریحه ، غذا نیست !  :|

.

.

.
اوووممممممممم هوووووووووووووووومممم
ططااا
اووومممممممممممم هوووووووووووومططط
“دیالوگ ماندگار انیس در سریال ستایش”  :))
.

.

.
من مطمئنم که اگه یه روزی هم من دونفره بشم ، هوا سه نفره میشه !
کلا شانس و اقبال از سر و کلم میریزه …   :|

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فامیل, خلاقیت, دختر, سیب, درخت, ماشین, ماشین شاسی بلند, ناخن, بازی, pou, مادر, پسر, قوانین, رانندگی, قوانین رانندگی, نیسان, زندگی, مادر, سوپ, تفریح, غذا, ستایش, سریال ستایش, انیس, هوا, شانس, اقبال, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mahlove
This Template By Theme-Designer.Com